MULLER
O CIM convoca o XIV Premio para a Igualdade de Xénero “Boas prácticas na escola” No marco do III Plan de Igualdade do Concello de Vilagarcía e das accións que desenvolve a área que dirixe Tania García, o Centro de Información á Muller (CIM) acaba de convocar o XIV Premio para a Igualdade de Xénero “Boas Prácticas na Escola” correspondente ao curso 2019-2020. A Xunta de Goberno local aprobou onte as bases do certame que ten como destinatarios aos centros de Ensino Infantil, Primaria, Secundaria e Bacharelato de Vilagarcía financiados con fondos públicos. Baixo o lema de “IgualDÁ”, este premio creouse coa intención de promover a igualdade entre nenos e nenas, previr e erradicar a violencia de xénero a través de proxectos educativos que se desenvolven ao longo dun curso nos devanditos centros e que involucren de forma activa ao seu alumnado.
10.12.2019.- Nestes premios poden participar proxectos presentados directamente polos centros educativos a través do profesorado, os departamentos ou a dirección, así como polas asociacións de pais e nais. Todos eles dispoñen de prazo ata o 30 de abril para formalizar a súa inscrición, achegando a descrición do proxecto, obxectivos e resultados acadados co mesmo durante a súa execución.
As propostas de boas prácticas que concorran ao a concurso deberán ser orixinais e non ter sido premiadas noutros concursos. Ademais, deberán tratar sobre o tema da educación para a igualdade e a prevención da violencia de xénero, cunha aplicación necesariamente práctica. Estes programas deberán ter comezado, aínda que non rematado, na data de finalización do prazo de presentación das propostas.
A Área de Igualdade do Concello concederá tres premios dotados cada un con 500 euros. As propostas serán avaliadas por un xurado composto pola concelleira de Políticas de Igualdade, o concelleiro de Educación e un representante do Consello Local da Muller, outro Consello Escolar Municipal e a directora do CIM.
O fallo dos Premios responderá ás tres propostas mellor valoradas polo xurado. Para elo teranse en conta criterios como a planificación e desenvolvemento do proxecto, os obxectivos e a coherencia das actuacións realizadas cos mesmos; o impacto ou resultado efectivo que tivo; o carácter innovador; o enfoque transversal ou o sostemento no tempo das accións, é dicir que teña como resultado cambios duradeiros que se poidan incluír nos Plans de Acción Anual, no Proxecto Educativo do Centro ou no Plan de Convivencia.